OLS:n P9 ja P11 on Pohjois-Suomen johtava jääpallon junnuporukka. Joukkue on avoin kaikille eli mukaan saa tulla kaikki 2008-2012 syntyneet lapset. OLS:n pelaajat ovat mukana pitkässä suomalaisessa ja oululaisessa urheilu- ja liikuntajatkumossa.

Joukkueen tavoitteena on luoda innostus jääpalloharrastukseen ja tarjota lapselle mukava ja viihdyttävä harratus, johon sekä lapsen että vanhempien on kiva tulla mukaan. Jääpallo on älykkäiden urheilijoiden taktinen ulkopeli, joka kehittää lapsen ja nuoren liikunnallisuutta monipuolisesti.

Laji Jääpallo
Kotipaikka Oulu
Sarja P11SM-sarja sekä Norrbottenin sarja
Jäseniä 46
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Kim

Hei!

Joukkueen hallinta on siirtymässä myClub -jäsenpalveluun.

Maanantaista 19.10. lähtien tapahtumat ovat myClubissa ja Nimenhuuto jää pois. MC:n kautta tulevat myös kuukausimaksujen laskut. Käykää aktivoimassa MC jäsenyytenne ja täyttäkää omat tietonne - aktivointilinkit ovat lähteneet sähköpostitse tänään. Kuukausimaksuja varten tarvitaan mm. osoitetiedot. Meillä on käytössä Visman maksuhallinta ja tiedot tarvitaan myös sitä varten. Joillakin on jo OLS:n salibandyn tai jalkapallon kautta jäsenyydet kunnossa.

Huomioi kuukausimaksua maksaessasi viitenumero, niin maksu kirjautuu järjestelmään oikein. Viitenumero on jokaisessa laskussa eri. Voit halutessasi tilata e-laskun. Kannattaa aktivoida palveluun viikkotiedote, josta selviää mm. tapahtumat ja avoimet laskut.

Mikäli ette saaneet aktivointilinkkiä tai ette ole mukana joukkueen WA-ryhmässä, niin ottakaa minuun yhteyttä.

Kuukausimaksuja varten voi hakea tukea, hakemukset käsitellään luottamuksellisena.
Linkki hakemukseen:

Bandyterveisin,

Samuli Niskanen
samuli(piste)niskanen(miuku)ols(piste)fi

Topi

Huom! Harjoituksiin pojille mahdollisuuksien mukaan kaikki varusteet päälle jo kotona. Noudatamme Olympiakomitean ohjeistusta (ks alla) ja tämä helpottaa asiaa. Vanhemmilla ei pääsyä pukutiloihin eikä katsomoon. Välttämättömissä tapauksissa maskipakko. (Pojat alle 15v ei tarvi maskia.). Eli varusteissa hallille ja pois.

Olympiakomitean ohjeet terveysturvalliseen seurojen harjoitus- ja kilpailutoimintaan:
Harjoituksissa sekä lasten ja nuorten peli- ja kilpailutilanteissa ovat mukana vain urheilijat, valmentajat ja tarvittavat toimihenkilöt.
Kasvomaskia tulee käyttää aina kun se on mahdollista. Maskin käytössä tulee huomioida siihen liittyvät ohjeet.
Sisätiloissa tapahtuvaan harjoitustoimintaan ei päästetä yleisöä.
Toimintaan ei saa osallistua, jos on mitään sairastumiseen viittaavia oireita.
Tapahtuma- ja toimipistekohtaisia enimmäishenkilömääriä on ehdottomasti noudatettava.
Puku- ja pesuhuonetilat suositellaan suljettavaksi tai käyttöä rajoitettavan.
Käsihygieniaan on kiinnitettävä erityistä huomiota. Kädet on pestävä huolellisesti ennen ja jälkeen harjoituksen. Käsidesiä on suositeltavaa olla saatavilla harjoituksen aikana.

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö, ville.kuusisto@gmail.com  puh: 0505918723

OLS P11 treenaa 3-4 kertaa viikossa Pakkalan tekojäällä, Raksilan liikuntakeskuksessa.

Joukkueeseen otetaan mukaan uusia jäseniä koko talven ajan. Lisätietoja Villeltä.

Joukkueen oman sivut Olssin netissä: ols.fi/jääpallo/joukkueet/P11